Translate

miércoles, 7 de marzo de 2012

Butaca de l'àvia



Aquesta butaca, aquí on la veieu, era dels nostres pares. La van comprar al casar-se pel seu dormitori.
De fet en van comprar dues.

Al cap de 55 anys la vaig trobar i de seguida la vam començar a restaurar.
Primer la vam destapissar, que va costar molt.
Desprès li vam matar el corc, ja que n'estàva plena.
La vam decapar i polir, se li va aplicar dues capes de color blanc grisós i per acabar es va pintat amb vernís.
Finalment la vam tapissar amb aquest estampat comprat a la botiga "El Ribot blau" de Barcelona. Aquí us deixo l'enllaç.

www.elribotblau.com




I aquest ha estat el resultat final.
La Cristina s'en va quedar una pel seu menjador i jo hem vaig quedar l'altra pel meu dormitori.

3 comentarios:

  1. Uaaaaaaau!! Deu estar contentíssima la vostra mare, què maca ha quedat! :-))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí, creiem que va quedar força xula. En breu penjarem l'altre. També en posarem una que ja veuràs com et resulta familiar.

      Eliminar
    2. A veure si és la que m'imagino... ;-)

      Eliminar