Translate

domingo, 1 de noviembre de 2015

reciclant l'habitació

Aquest estiu m'he dedicat a reciclar l'habitació del meu fill l'Àlex.
Pintant les parets i els mobles es pot renovar i donar un altre aspecte a qualsevol espai de casa teva








L'armari de fusta abedul el vam comprar fa anys a la botiga Ikea.


Primer es va polir i desprès se li vaig donar una capa d'imprimació


S'ha de polir entre capa i capa.


Finalment es van donar dues capes amb pintura acrílica de color gris verdós de la botiga El Ribot Blau de Barcelona.


L'armari es va pujar uns centímetres perquè el sòcol pogués quedar a la mateixa alçada.


Una galeria de fusta amb uns llums halogens integren millor el moble.

 

 L'estanteria era la típica de Ikea.


Un cop pintat es va col·locar a la part baixa uns mòduls de portes.

  

Finalment s'hi van afegir uns calaixos per guardar els objectes més personals.


El rellotge comprat a la botiga "Muy Mucho"li dona un toc decoratiu.






5 comentarios:

  1. Quina currada!!!!! Quin canvi, ha quedat molt xula! !! M'agrada molt

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies pel teu comentari.
    La veritat és que estic molt contenta del resultat.

    ResponderEliminar
  3. Quina passada!!! El canvi és espectacular, m'agrada moltíssim! :-)

    Ara bé, això no ho sap fer tothom, eh? Jo no m'hi atreviria pas.. Ets una artista!!

    ResponderEliminar
  4. Ens agrada molt, quin canvi, i la distribució molt ben trobada. Sembla que té molt més espai així.
    Una abraçada

    ResponderEliminar